پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119923
جونقان تنها نماينده چهارمحال و بختياري در مسابقات بين‌المللي کاراته
تاریخ انتشار : 1393/10/03 13:20:58
نمایش : 1348
رئيس هيئت کاراته چهارمحال و بختياري گفت: تيم جونقان به عنوان تنها نماينده اين استان در مسابقات بين‌المللي کاراته ايران زمين حضور دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرشاد کريمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تيم جونقان به عنوان تنها نماينده استان چهارمحال و بختياري در مسابقات بين‌المللي کاراته سبک شوتوکان(wskf) حضور دارد.

وي افزود: مسابقات بين‌المللي کاراته سبک شوتوکان با حضور تيم‌هايي از سراسر کشور و 12 تيم از خارج کشور به ميزباني استان تهران در حال برگزاري است.

رئيس هيئت کاراته چهارمحال و بختياري تصريح کرد: حسين احمديان، نيما رستمي، محمدحسين نعمتي، پوريا اسدي، وحيد همزه و محمدمهدي حيدري اعضاي تيم جونقان در مسابقات بين‌المللي کاراته را تشکيل مي‌دهند.

کريمي گفت: بهروز محمدي‌اصل به عنوان مربي و مصطفي رحيمي به عنوان سرپرست تيم استان چهارمحال و بختياري را در اين دوره از رقابت‌ها همراهي مي‌کنند.

وي تصريح کرد: کاراته از ورزش‌هاي مورد علاقه جوانان استان چهارمحال و بختياري است که همواره در اين رشته ورزشي توانسته‌اند در رقابت‌هاي مختلف افتخارآفريني کنند.

کريمي خاطرنشان کرد: استعدادهاي ورزشي بي‌شماري در اين استان حضور دارند که در صورت توجه بيشتر و فراهم کردن زمينه و شرايط کار در آينده شاهد شکوفا شدن اين استعدادها خواهيم بود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html